rudawska.pl

  • Start
  • Biogram
  • Publikacje
    • Monografie
    • Wybrane artykuły w czasopismach krajowych
    • Artykuły w czasopismach zagranicznych
    • British Food Jurnal
    • A Discussion of the Concept of Sustainable Development
    • Journal of Customer Behaviour
    • Entrepreneurship, Managment and Sustainable Development
    • Relacyjne Aspekty Zachowań Konsumenckich
    • Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa
    • Lojalność klientów
    • CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług
    • Zarządzanie Marketingowe
  • Dydaktyka
  • Galeria
    • 2014
    • 2013
    • 2010
    • 2009
    • 2007
    • 2005
  • Kontakt
    • Adres do korespondencji

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczecin 2008


British Food Jurnal,Emerald Group Publishing United Kingdom 2014

A Discussion of the Concept of Sustainable Development

Journal of Customer Behaviour

Entrepreneurship, Managment and Sustainable Development, World Review

Relacyjne Aspekty Zachowań Konsumenckich Zeszyty Naukowe US nr 15 i 16

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Lojalność klientów

CRM Jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług

Zarządzanie marketingowe

Najczęściej odwiedzane

  • Publikacje

    1.    12,2 %
  • Biogram

    2.    11,3 %
  • Galeria

    3.    10,8 %

Zdjęcia

2013
Journal of Customer Behaviour
Relacyjne Aspekty Zachowań Konsumenckich
2007

Ostatnie zmiany

  • Adres do korespondencji
    uaktualniono 7 lata temu
  • Kontakt
    uaktualniono 7 lata temu
  • 2014
    uaktualniono 7 lata temu
  • British Food Jurnal
    uaktualniono 7 lata temu

  • Twitter
  • Facebook
  • RSS